Կրթահամալիրը սեբաստացիների աչքերով, Հայաստանը սեբաստացիների աչքերով

Կրթահամալիրը սեբաստացիների աչքերով

Հենց առաջին օրվանից ես շատ հավանեցի կրթահամալիրը,որովհետև նա ինձ շատ դուր եկավ: Կրթահամալիրը ինձ համար յուրահատուկ է, սկզբում այն նման էր մի կեղպեքի, ես գտա այդ կողպեքի բանալին, և բացեցի այն: Ինձ համար կրթահամալիրը լրիվ անծանոթ և նոր էր, բայց շատ կարճ ժամանակահատվածում ես կարողացա բացահայտել և սիրել կրթահամալիրը: Այստեղ ես ձեռք բերեցի շատ ընկերներ, և նոր ուսուցիչներ Կրթահամալիրում շատ հետաքրիր է անցնում: Եվ ես շատ ուրախ եմ որ ես սովուրում եմ հենց այս կրթահամալիրում:

Հայաստանը սեբաստացիների աչքերով

Ես հպարտ եմ որ հայ եմ: Հայաստանը իմ տունն է, իմ ծննդավայրը,իմ ամեն ինչը: Ես սիրում եմ Հայաստանը իր բոլոր երանգներով և գույներով: Ինձ համար առանձնահատուկ է Հայաստանի բնությունը, նրա տեսարժան վայրերը: Շատ եմ սիրում շրջել Հայաստանով, բացահայտել Հայաստանը: Ամեն անգամ շրջելով Հայաստանի տեսարժան վայրերով, և բացահայտելով Հայաստանը, ավելի հետաքրքիր և անվերջ է թվում այն:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *